.

Visste ni...
att jag vill - ha sommar och sömn
att jag har - det lungt, somnar snart
att min senaste kyss - var bra
att jag lyssnar mycket på - håkan hellström och hello saferid och andra bra band
att jag funde rar på - att läsa lite turism
att jag pratar - för mycket eller för lite^^

att jag inte gillar – tidiga morgonar och lite pengar på kontot

att jag avskyr när folk snackar - strunt bakom min rygg

att kärlek är –  trevligt, vackert för den delen med:-)

att jag gillar – att vara glad.

jag är förälskad i – du!
att sist jag grät var – pga sömnbrist

att min mobiltelefon är – bra, men sliten!

att när jag vaknar på morgonen – vill ja INTE gå upp.

att innan jag går och lägger mig – tänker ja för mycket,

att idag har jag – vart iskolan :-d

att jag just nu tänker på - hur ja ska orka resa mej upp

att i kväll ska jag – vara med deeej,

att i morgon kommer jag – att vara trött men lycklig.

att jag hoppas –  att snön försvinner.

att jag verkligen vill-  att det sk bli vår och att jag sk bli 18 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0