* du är det finaste jag vet. *

För du är det finaste jag vet  när allt annat är falskt och fel och jag bara går ner mig för det är så jag säger det till dig - du är det finaste jag vet allt roligt börjar och slutar med att vi är nere och ute igen men vad behöver vi egentligen, Jag vänder mig om, han bara ler allén är inte så dålig ändå när du går brevid och det är så jag,

                                                                ↔

håkan håkan håkan, en person som har skrivit så mycket underbar musik, han förgyller min dag på alla sätt speciellt idag var han extra bra på något sätt!!!




Bild, Annika Berglund, www.rockfoto.nu

Pussilipuss nu ska jag se det sista av Wallander ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0