* håll ut!

min bästa vän är en vän som jag tycker mycket om, fast sen har jag andra vänner som också är bästa vänner fast på ett helt annat sätt!

när jag borstar tänderna
brukar jag gå runt eller göra något annat undertiden

när jag lagar mat tycke jag om att mixa och inte följa recepten fullt ut, så inget smakar likadant

jag är rädd för att bli gammal, tänk om man är så gammal och märker att man har missat massa i sitt liv!

den värsta känslan är när man känner sig så ensam att man spricker!

den bästa känslan är att vara så glad och lycklig att man hoppar runt och att man ler och folk undrar varför man flinar och man egentligen inte vet varför

jag är bäst på baka kakor och att sjunga falkt till håkan låtar och att stöka ner!

jag är sämst på att diska,

jag lyssnar på en dokumentär på hederliga fyran!

jag pratar mycket när jag är glad och jag är med människor jag tycker om!!

jag tycker om katter, nagellack,rida i skogen, och doften av ny tvättat hår!

kärlek är bra när den är bra och helt vedervärdig när den är dålig!

i somras var jag glad över värmen och lycklig så det small om det!

sist jag grät var för att jag var avundsjuk på alla som var sådär jobbigt kära!

när jag vill tänka tar jag promenad eller lyssnar på massa håkan musik!

när jag bakar blir det någon kaka eller nergerbollar!

just nu tänker jag på allt som jag inte vill tänka på, fast jag är gla endå!

idag har jag varit super taggad på ett jul lov och druckit kopiösa mängder med julmust!

ikväll ska jag (det är ju kväll) sova!

imorgon kommer jag vara glad för det är lov och för att min vän kommer till mig!

min mobiltelefon är sliten och dant, men aldrig har den laggat!

när jag vaknar på morgonen försöker jag komma på bra anledningar till att slippa att gå upp!

om jag var ett djur skulle jag vara en katt, så underbart, sova äta bajsa leka sova! yeah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0