* cola trix och kicks!

idag var det den sissta dagen på lovet... och den var fin som snus!
Först vaknade vi på morgonen av att frida pratade i sömnen, gulligt för hon snackade om kläder! Sen vaknade vi igen och åt keso macker till frukost, Och sen efter det komm Vårtan och vi spelade kort i ett antal timmar både inne och ute, mycket mycket trevligt, Sedan tittade vi på ett hederligt avsnitt av one three hill, och sedan drog dom hhem och jag tog min kära cykel till stallet och red bäst hest tårtan! Det var mysigt i regnet, och nu sitter jag här mätt och glad och ska hoppa in i dushen och förbreda mig för imorgon, då är det dagen D, skolan börjar igen :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0