* detta var trevligt, snart får det göras om !!



Dagen hos roxana,


göte borg med denna & ....


och denna !




sen bestämde vi oss för att mysa hos mig !

med fondy,

 



och sen får jag inte glömma parkskolan, som förövrigt spårade ut totalt efter som att polisen kom,
men det var kul endå, pratade med folk som man inte vanligtvis brukar göra, och försöker väcka liv på människor som däckar av genom att slå dom, men inte kan det vart speciellt hårt, åt pommes på frölish och det hela slutade med i allafall att jag och felicia gick hela vägen hem till mig från parkis men det var kul, fast kallt!!!

Föresten var gårdagen väldigt trevlig oxå, jag och rox o feli gick hem till joscha och umgicks med han och två andra trevliga prickar, kul kul ^^

Sen sov jag över med felicia 4 nätter i rad, det roliga oxå var att det var olika människor med varje natt förutom oss!X-D


Over and out!





Kommentarer
Postat av: Ronnie

Du! Det gjorde jätte ont ;)

2010-04-11 @ 22:53:03
Postat av: Virre kan vi kalla mej för

Hahaha du visste ju inte ens vart jag "slog" dig ^^

2010-04-12 @ 16:40:35
Postat av: Ronnie

joho! låret ^_^

2010-04-12 @ 18:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0