*Hej hej hej jag har fett med mycke träningsverk!*

Jag har precis varit och tränat innebandy. Jag måste verkligen säga jag passar INTE som center det funkar inte för mej att sprinag som en galning på plan när jag har liksom noll kondis. Så förtill fället trivs jag bäst som foreward eller back. Men hoppas att harry tycker det  med. Idag var vi i alla fall i borås med klassen. Det var sådär kul.
Vi lyssnade först på ett föredrag som någon i länsförsäkring hade och det var verkligen as tråkigt och jag höll på att somna. Sen typ 30minuter senare var det ett föredrag som Mattias Svensson hade och han som har startat nelly.se. Det var intressant och speciellt han den gamla fotbollsspelaren mattias snackade mycket om att när man får motgångar eller skador ska man vila och sen börja träna igen. Och det var liksom när jag hörde det så tänkte jag alla har ju motgångar ibland och man får faktist tycka synd om sig själv men sen får man släppa det och gå vidare det går liksom inte att gräva ner sig.
Efter det gick jag och Felicia Och linnea runt i borås och tittade på kläder till kullaberg. Jag tror att det blir en kjol för jag har redan en svart klänning. Men vi får se vad jag gillar när jag prövar.
Skriver kanske sen igen!
Puss och kram ♣

Kommentarer
Postat av: ida

jag känner att nu i början av säsongen är inte min kondis på topp heller! haha men den tränar vi nog upp snart :)

2009-09-25 @ 00:45:46
URL: http://metrobloggen.se/ettnioniotre
Postat av: Virre sv ida

Haha ja precis det ska vi allt göra ;)

2009-09-25 @ 09:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0