* grattis pöjkar *

Till segern mot tidaholm(?) Duktigt spelat de dära du! Nu är jag jätte trött verkligen, vad har jag gjort idag som borde gjort mej trött liksom ? Hm man kan undra. det är sådär bra tajming med att jag är trött när jag inte ens går i skolan! hm inte kul alls.
Idag så var jag med Felicia en stund och vi pratade och var ute och gick och tog lite kort, dom kommer någon gång tror jag. Sen så gick vi hem och så kom mamma och så åkte vi till ponnie, det gick jätte bra när jag red Tårtan men med ling gick det så dära men endå helt okej, vi kunde inte riktigt komunsera men så är det ibland.
Sen kom jag hem och så åt jag en stor tallrik mat och satte mej och chillade framför tven men jag tröttnade väldigt snart så jag smsade Ida för hon visste jag var hemma. Och så var det tydligen A-Lags match i kungabergs hallen så jag gick dit och mötte ida och sen kom även elin :D Det var kul att snacka med domdära två ;)
Sen när vi skulle gå hem tutade en bil och JÄVLAR va rädda vi blev. Och vi fick ett gott skratt där med.
Ah men nu sitter jag här i alla fall och ska göra det ett tag till tänkte jag! Det kommer nog ett inlägg till sen!

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0