* God morgon sverige *

Jag vaknade idag klockan halv åtta, jag som verkligen får sova hur länge jag vill idag.  Det är bögigt jobbigt att vakna och sen inte kunna somna om även fast man vill verkligen. Så jag sitter i pyjamas och täcke och lyssnar på musik på mtv och njuter av att ha studie dag. Idag har jag inte så många planer, jag ska först nu ska jag chilla ordentligen och sen så ska jag diska den förbannade disken. Och senare efter det kommer kanske Fisen hit en stund och så sen ska jag och mamma till stallet och så ska jag rida båda hästarna och sen hem och så ska jag ta en lungn hemma kväll och sen i morgon får vi se jag har lite förslag på hur jag ska göra. Men nu ska jag fortsätta att bara chilla och ta det lungt ett tag till.
Take care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0