* Allt känns så bra du är så nära nu! *


Jag har kommit hem nu och har hunnit med en hel del under dagen.
Först som sagt var det bröllop och jag gick hem till min syster i klack och kände mej riktigt töntig att vandra runt i klack i Fritsla. Men i alla fall så åkte vi till bröllopet, en fin och väldigt liten kyrka i kållered. Efter bröllopet så åkte vi till la strada och åt kebab tallrik, riktigt gott. Den pizzerian ger mig massa gamla minnen. Det kändes konstigt att vara där.
Efter det så åkte jag och min syster till stallet, Jag skippade festen jag hade verkligen ingen lust, kände faktist att jag ville vara hemma. Så nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Ha det bra lägger upp en låt sen tänkte jag =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0