* sega fredag *

 
Idag har detvart den segaste dagen på länge, och jag har nördat facebook mer än vanligt, nu är det inget roligt folk kvar på msn för dom har ett liv och inte jag, inte idag i alla fall, vissa dagar får man väll tilllåta sig att inte göra något alls utan bara ta det lungt och chilla, men jag har ingen lust alls att ta tag i det arbetete som jag har att göra i skolan, så jag satte på lite kid galahad och nördar det och drömmer mig tillbaka till sommaren och när jag och fisen speciellt stod och drömde oss bort medans vi lyssnad på dessa uniderbaringar. Jag saknar sommaren som fan därför tänker jag  lägga pp ngr bilder som ger mig minnen av den oftast varma och under bara svenska sommaren, <3

<3

Jag umgicks med mina underbara vänner!




j

Jag var på en klass resa på underbara Gotland med den bästa klassen <3

d
Jag badade en del, men jag borde badat mer!


n
Jag var på lagsm och fjordsm, underbara dagar :-)

j
 Jag såg kidgalahad för första gången på mingla i mark och blev helt fast, sen sov vi i tält på natten, ett väldigt blött sådant med !

l

ett midsommar med fisen och lidbom, ngt jag inte kmr glömma i första taget !


Jag saknar sommaren som attans, men jag har en sommae 2010 att se fram i mot!
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0