* jag undrar vad du tycker om mig nu har du förändrats?*


Godmorgon. eller god eftermiddag jag sitter och har varit uppe ett långt tag men jag har inte orkat blogga något än.
det är verkligen ap dåligt väder idag, inte roligt.
men men .
Jag ser fram till ikväll men innan det har jag endel att göra, jag ska,
  • Städa i mitt rum
  • Plocka upp kläderna som ligger över hela mitt rum
  • Försöka leta reda på mitt pass
  • Diska
  • Och sist men inte minst damsuga i hallen och köket + mitt rum.

Så jag har som sagt en del att göra men det e tråkigt som fan att städa så jag sjuter gärna upp det,
igår så var det först skola, sen åkte jag och fisen till kinna och åt glass och på donken så träffade vi b-lund caesar emil och micke. Sen så åkte vi hem och så hämtade hellgott ig och så åkte jag med på hennes träning och sen så åkte vi till stalle och red tårtan och ling, sen hem igen och så tittade vi på idol och sen gick jag hem till olivia och där var alex gurra fisen och olivia så klart,
Jag var hos olivia till tolv ungefär och sen gick jag hem och la mig och sov!
katterna låg i min säng hela natten.. -.-'
men dom e så söta så jag kunde inte putta bort dom.
Nu ska jag i alla fall fortsätta med att städa vi hörs anntingen i kväll eller i mogon.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0