* ja har saknat dej, min lagom tjocka ponny*


Vissa kan nog undra hur kan ett djur betyda så mycket,
för mig är min ponny min bästa vän,
för henne har jag inget att dölja jag kan vara deppig
och jag slipper spela glad,
Jag kan vara sårad och hon låter mig vara det
även hon har en personlihet,
alla djur är olika, min ponny med,
Vissa dagar så funkar inte något då ska man helt enkelt
bara låta saker vara, jag tror att hon har varit svartsjuk
och försökt få min uppmärksamhet genom att uppföra sig dumt med mamma
för jag är inte rädd för henne och jag vågar hålla på med henne,
för i vad som en händer så litar jag på henne
liksom en bästa vän, när man bråkar ska man inte bara låta saker vara
utan reda ut det som är dåligt och fixa det, för ingen mår bra av att bråka
så är det med djur med, man kan dra lika paralleler med djur och människor!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0