* ibland känns allt så himla bra*



som en dag som denne, nu mår jag faktist riktigt bra i dag.
Det är skönt, men jag har inte ducsht än, måste göra det snart känner jag,
för jag stinker unket äkelt, så snart kan jag göra som i axe reklamen,lyfta på armen
och så flyttas alla, mahah!

Men i alla fall så har jag sovit hos anna ett par nätter (2) nätter faktist. Mest för att jag tycker det är skönt att vara borta från mamma, och att byta miljö och så. Men det var trevligt och jag tror att det kommer bli ett mycket bra lov faktist.

Nu Ska jag tända ngr ljus och sen gå till kojs för även om jag inte vill acceptera det är jag trött.
så godnatt alla 'nattugglor' som jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0