* Fisen, Lasse & Kladdkaka *


.

Ja det är vad min dag har handlat om, fast först var det skola trevligt var det att träffa linnea och felicia,
Sen missade jag bussen till borås, ni tänker säkert so what det går väll fler, men icke! till anna går det en och den hade jag missat det var inte lika kul, Så det blev inget stall idag! Jag var med felicia den bäste vännen man kan ha enligt mig, först kom hon hit och så pluggade vi lite, sen åt vi kladdkaka och plugga lite till,
efter det gick vi ut och gick, i början var det fint och rengnade inte, men efter ett tag satte renget igång men vi fortsatte och gå! Vi hade mycket att diskutera och det var skönt att prata med henne,
Sen åkte fisen hem och jag duschade och pluggade lite till på engelskan och nu sitter jag här och chillar i min röda pyjamas och tar det lungt, det är skönt att inte göra så mycket på kvällskvisten, imorgon blir det skola, stallet och plugga idrottsprov+ att skriva svenska saga,
 




Pussar ♥
 


Kommentarer
Postat av: fisen

Du är min bästa vän :)

2009-10-23 @ 15:10:02
Postat av: Virre

och fisen du är min bäste vän =) <3

2009-10-26 @ 23:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0