* din bäste vän hugger dig snart i ryggen*

Jag har haft en bra vän som jag litade på,
det var hon och jag, vi gjorde mycket tillsammans och delade de mesta med
varandra, men sen så plötsligen hörde ja inte av mig till henne mera,
Jag hade varken lust eller ork,
för vem vill kämpa för någon som inte kämpar tilbaka,
jag saknar henne jag kan få henne tillbaka men frågan är vill jag?
Ja jag vill men hon vill inte det verkar inte så,
jag väntar fortfarande och jag lär göra det förgäves!

~~

texetn där är inte till någon speciell person utan mera till flera,
jag visst att det skulle bli så här det var rätt klart från hela början men men,
Jag har andra vänner nu,

TA INTE ÅT DEJ OM DU INTE TYCKER ATT DET HANDLAR OM DIG!!!




Kommentarer
Postat av: Helena hassel

Fundera inte så mycket hela tiden!

Lev livet och ha det bra!!



<3<3

2009-10-08 @ 09:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0