* otur eller vad?! *




Idag så har jag en av min tidigaste dagar och jag vaknade verkligen fel sida,
blev sur på mamma bara för att jag inte hittade mina älskade tajts och sen blev jag sur för att jag inte hittade någon av mina knästrumer, Men efter lite mera noggrant letade hittade jag båda grejerna. och sedan i efter middag så bad jag ocm förlåt, Men sen gick jag till bussen och så klart så rengnade det,
sen så kom bussen och jag hoppade på och allt var frid och fröjd,
Sen kommer vi till kinnahult och så stannade bussen på en busshållplats och ville inte sen starta, men som tur var så kom en buss efter 10 minuter och det var väll tur, sen i skolan gick jag och linnea uppe på ballkongen och så fick vi möte så jag gick åt sidan och smällde knät i ett räcke lyckat!  

Men nu sitter jag och tittar på fadder galan, inte för att jag tycker det är så intressant men det är nördvändigt så att säga, men mest tittar jag på faddergalan för att Marcus Krunegård spelar. Han är så himla bra, verkligen min musik smak!
Men nu ska jag gå och hämta mitt godis och fortsätta titta på Faddergalan!

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0