* ja det e mkt som händer*



denna helgen har varit bra :D jag kan verkligen inte klaga,

Fredag,
då var jag först i skolan och sen åkte ja buss men fisen hem,
och sen så kom jag hem och så väntade ja på mamma och så åkte vi till stallet,
sen kom jag hem och så gick jag till hellgot och åt mat och tittade på idol
och sen en film men den var lite seg så jag smsade med de roligaste ;-)
Lördag,
Jag vaknade ungefär halv 11 och så åt ja frukost och så åkte jag till stallet med hellgot
och så red jag båda hästana och så kom jag hem och fixade lite här hemma och sen
kom fisen och vi var inne på datorn och dampade lite och sen kom olivia och så lagade vi mat
och bakade paj och åt godis och hade det jätte kul, något som vi absolut ska göra om =-D
Och sen så var klockan typ plöstligt 00 och så gick olivia till kennan,
och fisen och jag var upp ett tag till och så gick vi ut och gick en stund och filmade ngr
 filmer med dom kommer:D Sen sov vi!
Söndag,
Vi vaknade typ halv elva av att telefonen ringde sen gick jag och gav katterna mat,
sen gick vi upp och bakade scones och drack varm choklad och tittade på ema,
sen skulle fisen hem och jag till stallet och så åkte vi dit och red och packade höpåsar och
sen hem och sen dess sitter jag här och gottar mig :)
Nu ska jag ha det chill och sen sova om en stund,
H det bäst mina kära fyra läsare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0