Vilse i göteborg!

Jag var hos tandläkaren i dag och satte i en grej som sitter mellan två tänder som gör så att jag inte kan säga k eller g de e RÖVA störande. Usha ! Men efter jag hade handlat lite grejer så bestämde jagmej för att äta på mc donalds och det skulle jag inte gjort. Tog tjugo minuter att få i mig en hamburgare så jag orkade inte äta upp pommes så jag slände det kändes så onödigt ! Men jag köpte två linnen och en tjockis och pärlor skulle egentligen gått till en second hand affär men jag visste inte vad domkyrkan låg eller rättare sagt hur jag skulle gå. Men det får jag göra nästa gång. Rätt så nöjde med dagen endå men ska måla klart min bild så jag kan få de överstökat. Imorgon ska vi öva til soaren! Nervigt får se hur det går att sjunga. 

Den längst upp e min favorit! Ångrar lite att jag köpte den andra... men men....

Take care♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0