Jag må vara trött!!!

gud jag är så himla trött nu. vi bestämde oss för att ta hela eftermiddagen till att försöka filma klart våran film. och det gick mycket mycket bra. Fast i slutet var alla så trötta så ingen orkade konsentrera sig så det kommer vara en hel del bloppers. 
Efter som att jag ska vara gravid i filmen så gick jag och alex hem till mig för att hon skulle fixa kläder till sig och jag skulle fixa en så kallad mage. Och vi provade med kuddar , tröjor och en sjal och flum som jag var så la jag mig på på golvet och as garva för  min mage såg fyrkantig ut. Ingen vacker syn de. Och jag och allex veck oss på golvet och jag hade tårar ner på kindena.  Sedan tog vi oss samman och gick till roxana och sen så började filmningen på ica. och det blev riktig bra tycker jag. Nu har jag "hela" kvällen fri + mamma är inte hemma. inte en blekaste aning om var hon e men jag njuter av att vara själv. Det är inte ofta men det händer. Så jag ska snart sätta mig framför teven och frossa vindruvor och kakor som mamma hade köpt till mig. 

Ha det <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0