Jag hade ju lovat...

att jag skulle lägga in bilderna här. Och  här kommer dom ;D<3

Maike Och johan =)

Alexandra

Mathias XD

Piff Och Puff ;D


En Johan

Mathias , Rasmus Och Lill nyman 

Mathias och rasmus


Sahlberg, Elin ida Och trött gubbe ;D

Hahah xD Mannen som satt och sov medans vi levde livet inne i tåget ;D fy fan va skoj de va 
Någon bro som vi åkte över. Det var en  sån bro som kan öppna sig på mitten XD

Tillslut efter 4 timmar! LUTHAGÅRD!!!

Den söte Dante !

Hahah xD en otroligt fin bild på meej ;D

Hahah joel och ja XD fy vilket flin jag har.

En johan och en Påle

Roxanas hövve , felicia, lidbom tror ja , adam och Rasmus

Mathias , joel, pålsson och jag, (otroligt fint flin *___*)

Mathias Och Alex

Folk!<3

Hampus , Maike och onsala

En något trött lidbom och johan xD

Pålsson !

Gull-Guns mat var as god! men detta var inte lika gott dock...
Elin, ida och röven eller ja va han nu heter där i bakrunden.

Guns man?, gun, nisse, magnus

Denna bilden på Onsala får avsluta denna läger tiden!
Det var kul men dock lite missförstånd.
Jag saknar det redan och längtar ihjäl mig tills elida.
Take care♥

Kommentarer
Postat av: Ida Alfedsson

ska du oxå med på elida, jag med! :D hoppas man bara får sova med faddarna lixx. inte så kul att få sova med konfirmander haha



fruktansvärda bilder påmig föressten! haha/ ida

2009-05-06 @ 16:01:04
URL: http://metrobloggen.se/ettnioniotre
Postat av: Anonym

VACKER BILD:D



Johan

2009-05-07 @ 16:49:12
Postat av: felicia

haha det ägde. Längtar oxå till elida mycket :P

2009-05-07 @ 23:00:56
Postat av: felicia

haha det ägde. Längtar oxå till elida mycket :P

2009-05-07 @ 23:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0