du betyder mer än du tror..

usha på dagen. klaga lagom på mej bara för att jag säger som jag tycker så får jag all skit. Alltid samma saga om och om igen. Slut på deppiga rader. Annars har dagen varit mer än ok nästan rolig vissa stunder med. Snart är det elida. jag längtar orkar inte med skiten som ä här hemma. Och jag måste säga jag saknar min ling bebis har bara varit borta från henne i 2 dar och jag tror jag dör. Hon betyder allt för mig hon står där i vårt och tårt och jag gosar mej in i hennes underbara panlugg och bara njuter och pratar om mina problem och hon lyssnar och det känns som att hon förstår.. Sommarlovet med ling och mina vänner och familj  ska bli bäst har jag betsämt.  Nu ska jag tillbaka till geografi världen.
Ha det bässst <33

Jag har en vän som betyder mer än alla andra en som fattar hur jag mår jag behöver inte säga hon fattar endå. Hoppas vännen att du vet vem du är.love U <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0