14 mars

gud.. ja måste säga allt e så konstigt... förrän nu så har jag fattat att vi har flyttat på riktigt. det var igår det slog  mig när vi var och hämtade post på edeslätt som jag fattade att jag inte bor där längre utan att jag har flyttat till lägen heten. avallt känns så konstigt. men sista tiden så var det som att sväva mellan liv och död.  jag var rädd alla timmarna jag tillbringade hemma och jag ville inte hem efter skolan jag skulle frivilligt stannat där. Visst det mesta e bra nu men det är som att leva i en dröm och som om att någon plötsligt bara kommer komma och ruska om mig och när jag vaknar är allt som vanligt igen. Fan oxå 2009 skulle bli mitt år men jag vette fan. allt e så konstigt. Vore riktigt skönt att åka bort till ett varmt ställe och vila i en hel vecka. ja e så konstigt trött nu det går inte och beskriva eller ja får liksom enegi kickar och så gör jag saker en stund och sen när jag sätter mig ner så blir det som om att jag inte har sovit på två nätter. 

Men tack vare mamma och en annnan av mina vänner så har jag orkat mig igenom detta!

puss på er hoppas att ni har det bra <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

men gumman, de är ingen dröm, de är verkligheten :)

Är glad över att du mår bra nu igen, jag vet hur du hade dem tro mig!

Älskar dig vännen<3

2009-03-16 @ 08:58:49
URL: http://alexandrabrunander.bloggagratisse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0