Taggar taggar till Gotland<3

Ja är fullt upptagen av att packa men har tatt en paus nu. Kände för det vet inte riktigt vad jag ska ha med mej.Har packat ner en hel del nu men vet inte vad jag ska lägga till eller ta bort. Nu kom jag på att jag inte har packat ner någon handduk. Och Vi ska ju till gotland så det behövs hoppas jag för det är väldigt roligt att bada och så ska vi också segla. Det ser jag framimot. För det var ett tag sen eller om man räknar med eli1!da så var det bara en månad sen men med en lite segel båt så var det kanske 4 år sen? Kan gissa på det för jag seglade när jag ver med i scouterna och jag slutade för tre årsen så det måste vara ngt sånt. 
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att bara vara. Dock väldigt rast lös men jag vaknade vid halv elva och gick upp och la mej i soffan och gosade med Linus min lilla favvo katt och sen så kom mamma och så åt vi frukost/lunch. Sen Gick jag till alexandra och hämtade min cykel och cyklade runt lite tills jag tröttnade och sen begav jag mig hem och började packa och sen fick jag ett ryck så jag damsög halv lägenheten! Sen har jag bara fortsatt att packa och lysnat på musik och så klart är det håkan<3
Men nu ska jag dra på ett kol och packa det sista till gotland.
Take Care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0