Oj, sorry

jag glömde att skriva i går kväll, mådde lite så där men det blev bättre när jag fick snacka ut med mamma, i love her.
I alla fall så ska  jag ta bussen om en dryg timme och så täffa martina och sova hos henne i dag till i morgon. Det ska bli så himla kul, har saknat henne som en tok om jag ska vara ärlig. För det var 6 månader sist :O To long kom vi på båda två så nästa gång ska det inte dröja lika länge. Men idag så har jag slarvat med maten, IGEN! Jag måste verkligen  skärpa mej för det är inte bra, jag hade gått upp men sen så bara fick jah en knäpp igen och är tillbaka på gammla spår. 
Men ja hinner inte äta någon lunch idag här hemma så ska vandra förbi ica och köpa något.Men det kommer bli dåligt med uppdatering nu några dagar men stå ut :*

Kiss and Hugs <3

Kommentarer
Postat av: Martina

jag har saknat dig med! de ska bli gör kul att ses igen nästa vecka, jag längtar redan :D:D <33



Flesk (L) Gunnis

2009-07-31 @ 19:21:08
URL: http://knuffasinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0