Fuck, det regnar,

Men i dag ska det inte hindra mej från att vara ute för att jag ska ju faktist åka och titta på kid galahad i borås i dag. De Uppträder som förband till sanna nilsen och shirly. Om jag skulle fått bestämma så skulle ju så klart kidgalahad vart de stora bandet men, efter som inte jag bestämmer så får de bli shirly. 
Idag så ställde jag klockan på tio för att jag skulle upp och steka pankakor tills på fredag. Fjord Sm startar då och det kommer vara några dryga timmar i bilen. Men det lär funka. Ja ska ta med mina Håkan Hellström skivor och sitta och sjunga hål i huvudet på mamma. 

Kid Galahad !
En av det bättre låtarna om du frågar mej!

www.myspace.com/Kidgalahad    Deras websida!
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0