3 Februari

Ja... nu var de första nationella provet avklarat. Jätte skönt! Men bara 8 kvar. Hm.. Gud vad roligt.  Men när alla proven är avklarade så har vi skolresan och ett långt skönt sommarlov. Som ja hoppas att jag ska kunna tillbringa med mina vänner och min älskade ponnyn min. Inte så segt som förra var eller vissa delar som var såå tråkiga . När vi precis hade flyttat hit och jag inte kände en  enda männsika. Gud De var inte skoj.. Men det ska det bli ändringar på =)
Jag har faktist fått en ny favorit grupp, Rmk. Svensk rapp med dom bästa texterna.









Neh nu ska jag nog ta en kopp te och titta på tv =)
Ha det Underbart <33

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jaa i sommar ska allt bl roligt och bra :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0