16 februari

Ja.... ja vet att jag inte är den bästa på att skriva blogg men jag försöker ialla fall en gång i veckan vilket ja tcker är bra så kan jag skriva om vad veckan har handlat om och så vidare.

Förra veckan var det lov och det var helt okej, lite onördigt  mycket tajafs allt.
Men på måndan så tror jag om jag inte har helt fel så var jag med agnes och vi gjorde inget speviellt, bara tog det lungt och hade det roligt.  tidadagen var jag ensam här hemma och  chillad. Men på onsadagen så åkte jag och A in till borås och fikade på bakgården:)  men sen när vi åkte hem var det lite konstigt allt. Jag har alltid när jag åkte till borås inte bytt buss påm vägen och kommit till Fritsla med direkt . men jag och A hoppade på bussen och typ vid en busshållplats från infarten till fritsla  strår det en till buss på hållplatsen, men jag och agense reagerar inte speciellt mycket  på det utan åker vidare tills vi märker att bussen kör förbi infarten och fortsätter men vi tänkte bårda två att han kör kanske in på den andra av  farten som är rättimot furesjön. Men icke sa nicke det gjorde han inte så jag gick fram ochfrågade och då var det tydligen en direkt buss till kinna -..-'... ja ha tänkte ja... men som tur var så kunde agens mamma hämta oss där och det var tur det.  sen på fredaden var jag med maike , alex och feli i kaskad. Och efter de åkte vi hem till fritsla och tittade på när a laget spelade, 8-8 blev slutresultate. Sen gick vi till maike och tittade på ondskan och vid tolv kom mamma och hämtade mig :) tack för en rolig kväll/dag tjejer <3 Sen på lördagen åkte jag till agnes på kvällen och det var riktigt mysigt, vi tittade på film eller jag för hon somnade såklart. 
Men nu ska jag läsa till provet som e på onsdag!
Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0