* några rader få det bli*

ja som sagt några rader få det bli, för i morgon ska jag till pappa och spendera juldagarna. det ska bli wonderbart, jag tycker om att vara där för det är underbart på vintern, en speciell känsla är det, som en slags lycka att vara där och bara få ta det lungt och vara veronica, bara jag ingen annan!!

Dom senaste dagarna har jag levt på moln för det är så himla fint ute, och i dag har jag åkt pulka : ) fast efter villemey med hellgott på ryggen, gud det var kul! Jag e pro på det, fast även den bäste måste falla någon gång och denna gången var det 5 ggr, nästa gången blir det hälften ;)

Imorgon ska jag oxå träffa min kära vän linnea när ja väntar på bussen till GbG, för i gbg sk jag träffa anna, det ska blir kul kul, vi ska snacka under en fika och jag tror vi har mkt att snacka om känner jag, det var kanske 9 månader sist?  inte vet ja men längesen var det,

Neh nu ska jag förflytta mej till duschen,


Fere no fear!

fear no fear, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0