* Ja gilla´t*


Jag måste erkänna att efter sol kommer reng ocgh det stämmer verkligen, Idag har jag mått prima,
först så ringde min klocka  vid halv 7 och jag gick upp dock lite motvilligt men jag kom upp och åt fruktost och gick till bussen, sen ´kom jag till skolan och där hade jag verkligen mycket att göra för vi skulle ha säljning av cår produkt, och det gick helt okej, 4 kit fick vi sålt,

Sen vid halv två skulle jag ha haft kvartsamtal trodde jag, men icke. För mamma hade kollat fel, det var närsta vecka på onsdag vid halv tre , så hon var verkligen ute och cyklade.

Sen kom jag hem och städade och plockade, och sen kom Felicia och vi gick till lucian i fritsla skolan,  det var fint men, vi var bättre ;-) Och sen kom vi hem och lagade mat, och sen gick hon hem och nu sitter jag här,
Men nu är det dax för sängen i morgon bliré Göteborg med klassen,

Take care <3

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHA efter regn kommer sol annars ;)

2009-12-11 @ 13:45:21
URL: http://feliciabyhlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0