Virus...

Ja tror jag håller på att bli sjuk. eller föskyld rättare sagt och det må jag säga är inte skoj. För jag kan inte var borta från skolan mer. Har inte tid bild helvetena har jag fortfarande kvar, så i dag vid maten så tog mamma extra myclet vitlök i maten så att min mage kommer troligen att bubbla och bråka med mig. . Men för att snacka om något annat så lämmnade jag in min moppe på sevice och för 2 timmar sen så ringde dom och sa att jag redan kan komma och hämta den. så imorgon efter skolan ska jag åka och hämta den. Snabbt och bra och tur att det inte var någon jobbig vänte tid, för det är några som ska komma och titta på den på torsdag och det gör ju en stor fördel att den är hemma.

ha det bra ska lägga mig och läsa min gömda bok nu!

Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0