Trött... super mega trött

Idag har dagen avrit bra. först var det matte och det vara chill som feen. och sen var det sy slöjd och där har jag inte alls mycket kvar att sy. kommer bli väldigt näjd med slutresultatet men jag tror faktist att mamma kommer få den för jag gillar den inte så mycket. Sedan så var det hemkunskap då planerade vi inför våran måltidi tills nästa gång. Satt ute på fotbolls plan ända tills en vaktmästare kom och sa till oss att vi skulle flytta på oss. Sedan efter skolan gick jag med lidbom och alex till  ica och sattte upp lappar om discot på fredag och sen eftre de så var jag med lidbom och fy fan vad skoj det var. vi satt ute i solen och stekte eller i alla fall lidbom hon blev helt rödxD ! senare kom också maike och vi fick för oss att vi skulle trä på nylonstrumpor på huvdet. Tusan vad vi skrattade . Älskar er vänner! ♥
Nu ska jag därimot lägga mig snart är trött som tusan, har varit uppe tok förlänge flera dagar i streck!haha älskar denna bilden men endå hatar jag den :P


ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: MAIKE

hahah. love u too. (L)

2009-04-18 @ 00:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0