Jag och alex i ett nötskal!

Ja du dagen har varit bra i dag :D vaknade såklart jätte trött men jag kom upp och drack en mugg te och drog på mig kläderna och drog till skolan. Sen ver det inget speciellt förutom när det var idrott då var det dans. Fyfan vad jag garvade för jag sög ordentligt. Jag fattade inte stegen på buggen alls men de var roligt och jag hoppas att det är det viktigaste. Sen var det lunch och det var kalops äkel. inte allas gott smakade inget. Sen efter skolan drog jag och alex till kinna och hämtade moppen, sen även till macdonalds och där åt vi var sin glass men så såg vi mippe kopian och så var jag tvungen att köpa en till glass så att alex skulle kunna ta kort. Men det absolut roligaste på denna dagen var att vi skulle köra hem. Så körde allex mot 41 och jag tänkt bar jaja detta blir säkert bra. Men så kom vi på att nu e vi ju fel. och vände och körde hem till fritsla. Och jag hade ett as garv hela vägen hem til sköna gröna fritsla. Men nu ska jag allt dra mej tills sängs för jag ska upp extra tidigt i morgon och plugga till np. 
Take Care<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så jävla rolig eftermiddag :P

2009-04-23 @ 17:57:07
URL: http://alexandrabrunander.bloggagratis.se
Postat av: Virre

Jominsann det ska vi bannemej göra m ;D <33

2009-04-23 @ 22:25:34
URL: http://bykarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0