Ja.....

dagen var inte bra. ja mådde piss. och seriöst så ville jag inte snacka med någon om det heller för jag hade troligen bara börjat att gråta och skit. Ja vet inte men något gör så att jag inte vill sälja moppern men jag måste. Och sen är det annat skit som mamma råkade gå in på i går som är min svaga punkt och jag brister alltid i gråt varje gång någon nämna det, men som med allt annat så kommer jag gå vidare men ja är nere i ett par dåliga dagar nu men snart lär det bli bättre. 
På tal om annat så åker Tårtan på torsdeag. inte långt bort. bara till agnes men ja vill inte endå för jag kommer sakna min prinssesa och jag ska komma och hälsa på henne minst en gång i veckan :D
Vi fick tilbaka våra labbraporter. Nu när jag vet att jag kan om jag vill verkligen satsar jag på no och fick jag bara G+ jag som allt hade kämpat för en gångsskull... Men men det visar att om man kämpar så lyckas man. :D
Syster kom för enstund sen och vi fikade lite och drack var sin kopp te och snackade sen skulle hon vidare till kinna. 
Nu ska jag sätta mig som vanligt och försöka måla klar min ena bild.
/ Veronica

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Finns för dig vännen om du behöver prata, lyssnar gärna<3 och de är k att gråta, de gör alla<3



Vill hitta på ngt med dig <3

2009-04-20 @ 17:56:17
URL: http://alexandrabrunander.bloggagratis.se
Postat av: Virre

Tack vännen det värmer!

Ja det kan vi nog se till att göra =D <33

2009-04-20 @ 21:27:16
URL: http://http:/bykarlson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0