Det börjar märka sommar banne mig!

Det är verkligen varmt ute och vädret är hur bra som helst. Eller i går i alla fall, jag satt på balkonen i bara shorts och bh och stekte i solen. Har faktist mot förmodran blivit lite brun i ansiktet. Skönt de. 
Igår så hade vi mellanstadie disko för de söta barnen i skolan. Tror stt vi fick int ungefär 2500kr. Det vara det värt, kul hade vi dansade med barnen och barnen var lika glada med. Men dock så var det några barn som gick till turken och köpte enegi dricka och cola. Där tror jag att vi förlorade en slant allt. Men Men. Sedan på kvällen när jag gick hem hade jag ont i benen och fötterna var nästan värre.  Så När jag gick och la mej så somnade jag så fort jag la hudet på kudden.  Och sov enda fram till kl 8.
För att byta samtalsämne igen så var jag hos agnes i fredags. Kul som tusan. Dom har en gräsklippare som du sitter på och kör. Den Åkte jag många många gånger. Kul var det men det gick inte så snabbt. :)
Idag ska jga därimot rida och måla på mina bilder -.-' drygt som fan. Men men

 Ha det bäst <33

Helle och Jonte
hellgott och jonte på bilden ;D

Kommentarer
Postat av: Helena Hassel

DÖD på dig virre för den bilden!:(



Vi hade kul i fredags! Raoul Å jonte



Å jontes bilfärd, våra hjärtan asså;)



Älskar dig babe! (L)

2009-04-19 @ 20:59:35
URL: http://h-hassel.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Ja det var jätte skoj!

Fan jag har inte varit så JÄVLA rädd påå länge!

Älskar dej mest <33

2009-04-19 @ 22:31:00
URL: http://bykarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0