5 fucking april

Hudvärk?? nejtack!
ärligt så e jag trött, har huvudvärk, hungrig och på as dåligt humör igen bra kombination alls... borde ta något och äta och lägga mej i sängen och lyssna på håkan<3 ska göra det när jag har skrivt klart med.men i morgon hoppas jag på att ja vaknar på rätt sida kuden. att det är sol ute och att min da blir bra. Ja vill till furesjön.. Någon sm hänger med och har det najs med lilla mej ? 

idag så gick jag upp halv nio för att åka till stallet och rida med anna. Kul faktist red hela vägen till kinna rumma :D hästarn var helt trötta och ja likså. I morgon ska jag och lingsan nog ta en tur till seglora och titta på skärsjön sommar minnen bränner bara hoppas på att denna blir bättre än förra..
Nog med depp ja ska dra mej till sängs nu.
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0