Utkast: Det bäst ...

Det bäst som jag gillar att göra när jag är arg är att stänga in mig på mitt rum och sätta på håkan på högvolym.....
För hans musik gör mej alltid väldigt glad =)
Och ja tänker på sommaren och värmen... Mhhhh <3
I dag var det första dagen i skolan.
Blä på det.... Men dock roligt att se alla igen..   i
kväll är det möte om klassresan! Skoj hoppas på att det  blir gotland och inte klárälven..
Liksom tänk om det spö regnar när vi åker på flottarna... Hur skoj kmr det bli liksom?
Men Men....
Sen blir det gården med.. Hoppas att det blir skoj =)
Idag märkte ja att det snart är jul med...  Det var kalt ute när j körde till skolan.. Brr ja frös verkligen..
Men jul  betyder en sak.... Klappar =D Ja är så barnsligt förtjust i alla paket. Spesiellt stora =D





Kommentarer
Postat av: Anonym

fejker

2008-11-19 @ 21:31:40
Postat av: Virre

Ehm vågar du inte komentera med ditt namn?! Jag vet vem du är

2008-11-19 @ 22:33:35
URL: http://bykarlson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0