31 december

♣Tjo alla glada männsikor! idag är det sista dagen på detta året och ja hoppas verkligen att nästa år blit bättre med högre betyg och bättre humör. Ja har ett humör så kan gå upp och ner och måste verkligen tygla det! För nu är det slut på alla depp stunder och jag ska allt rycka upp mej =D
Idag vara jag riktigt riktigt duktig jag gick upp halv åtta (med klockans hjälp (A)) och först fodrade jag hästarna och sen gick jag upp och åt frukost och sen ut igen och red en kortis! Bårde jag och ling var väldigt väldigt trötta! märket det på tempot som vi hade i dag.
Snart så ska jag fixa i ordning mej och så ska vi åka till calle och fira ny år!
Får se om det blir kul  men det blir det säkert !

Jag och johanna

Hihih jag och johanna i går!

har nämligen blivit is på dammen och då passade vi på att åka lite medans helle tog kort !

Puss Virre♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0