21 december

min helg har varit bra tycker ja allt =D
i fredags va vi hoss elin och hade "tjejkväll" och vissa nämner inga namn häjade runt en del och jaa..
skoj var det men destår läskigare var det att gå hem helt helt själv.... förbi risma.
Ush... i lördags så städade jag mitt rum jätte nog fint blev det men JOBBIGT!
Sen damma jag och damsög mitt rum .. Och sen resten av övervåningen.
Red ut med agnes och sen åkte vi hem till henne och ja....
gjorde inte så mkt . åkte och köpte godis o MC ! gott gott ....
sen åkte vi hem och segader!
på söndan (idag) var ja väldigt föskyld och ja. det var inget skoj..
Men nu ska ja titta på film

xoxo virre♥

Kommentarer
Postat av: Helena Hassel

Stället är ett paradis, djuren gör det till ett paradis, luften är underbar. Men en viss person gör mig GALEN!!

2008-12-22 @ 22:13:41
URL: http://stalledeslatt.jimdo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0