2 december

Idag så var jag hemma från skolan. Hade värsta huvd värken på morgonen så ja ville inte gå till skolan.
Så mamma ringde och sjukanmälde mig. Men i morgon kommer jag till skolan.
I dag så hjälpte jag mamma att sätta upp den sista jul stjärnan! Och den satte jag i friggeborden =)
Fint blev det. Det lyser liksom upp från vägen och ser jätte fint ut !
Mys när alla jul ljus är uppe. Men julgardinerna kommer till helgen =)
Och i helgen ska jag på fredan till agnes och baka pepparkakor och bygga pepparkaks hus,
sen på lördan ska jag till pappa och göra samma sak :P
Men mys ska det bli =)


Puss ha det bra ♥  

Kommentarer
Postat av: Agnes <3

Kommer bli såå kuul :D

Längtar efter dig puss <3

2008-12-03 @ 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0